/, Ukategorisert/Takk til deltagere på tidligere webinar og kurs. Ny mulighet for gratis webinar den 25.03.2024- kl. 18.00 – 19.00

Elektroskolen vil takke flere av deltagere i eltakstutdanningen for svært hyggelige tilbakemeldinger.

Veldig hyggelig når enkelte av deltaggerne sier at de GLEDER seg til selve eltakstkurset etter informasjon på webinaret.

Vi garanterer at vi har mye å tilby til deg som har lyst til å arbeide med eltakst, en relativt ny profesjon i elektrobransjen som ikke minst har vist seg svært nyttig i flere brannsaker der boligeiere har blitt feilaktig beskyldt for å ha tent på boliegen sine selv, mens vi ofte finner den reelle brannårsaken. Det er ikke bare boligeiere vi kan bistå i den sammenheng tilsvarende forhold ser vi i næringssammenheng der bedrifter urettmessig blir beskyldt for å ha forvoldt brannen, mens det kan være helt andre forhold som ligger til grunn for brannstart og konskevenser.

Vi tilbyr et nytt webinar om eltakst (gratis) den 25.3..2024 i tiden 18.00 – 19.00

Velkommen til en ny profesjon med gode inntektsmuligheter for den rette, som ikke er redd for å stå på litt og har en god rettferdighetssans dvs at du ikke aksepterer at det gjøres urett mot andre, samme hvem som beskylder dem for det, når undersøkelser viser at grunnlaget for feilaktige vurderinger dessverre har fått bre om seg for lenge.

I tillegg til brannsaker kommer vi inn på temaet eierskiftesaker og boligkjøpere / selgere som trenger bistand fra eltakstpersonell samt en del andre utfordringer og muligheter for eltakstpersonen.

Send påmelding til webinaret på jhl@nek.as

Velkommen.

MVH