//WEbinar, Gratis forkurs for eltakstutdanning. Torsdag 26. januar kl. 18.00 – 19.00

Elektroskolen AS tilbyr gratis Webinar for de som ønsker å vite mer om eltakst  for elektrobransjen. NB. begrenset deltagelse på grunn av begrensninger til eksamen.

Vi planlegger et kurs i tiden 13. til 17. februar (Del 1) og 27. februar til 3. mars (del 2) der 3. mars er eksamensdato.

Eventuelle spørsmål tar vi i vebinaret etter forhåndsinnsendte spørsmål til kursleder på mail .

Se forøvrig kurskalender for ytterligere kurs og eksamener.

Foreløpig kjøres kursing i kun eltakst bolig, da det er beregnet egen eksamen for næring. Imidlertid vil du få noen nyttige tips fra eltakstbolig kurset som også har relevans til næring.

Bildet vedlagt viser en nedbrent bolig der boligeier er beskyld for å ha forårsaket brannen selv,mens det er tydelige spor flere steder i bla sikringsskapet på elektrisk brannårsak. Litt av stretategien for å avdekek slike forhold samt tilstandsvurdering før salg mm er temaer vi gjennomgår på webinaret. Videre kommer vi inn på dett emed klorider og mulige senskader etter brann, flytende nullpunkt, noen beregninger mm. Spørsmålene tas avslutningsvis dersom det er noen, de som blir innsendt vil bli besvart først.

Det vil også bli en rabatt på ordinær kurspris på Early birds («Morgenfulgler») fordi som ønsker å melde seg på eltakstkurset. I og med begrenset deltagelse gjelder førstemann til mølla prinsippet.

LURER DU på noe i forbindelse med eltakst meld deg på webinaret og still spørsmål.

Ellers vil du få kunnskap om potensielle kundegrupper og markedsmuligheter og noen erfaringer fra typiske saker.

Påmelding gratis Webinar: jhl@nek.as

Velkommen.